kellyhendrikx.reismee.nl

Kleine update :)

Jeetje, het is weer een hele tijd geleden dat ik een blog heb geplaatst. Ik zit nu op het vliegveld in Christchurch, te wachten op mijn vlucht naar Sydney. Het einde van m'n reis komt in zicht, nog een dagje in Sydney en dan vlieg ik 'alweer' naar huis toe. Om eerlijk te zijn ben ik wel blij om weer naar huis te gaan, door te reizen waardeer je des te meer wat je thuis hebt. Bijvoorbeeld, een heel lief klein zwart pluizebolletje dat kwispelend op je staat te wachten, nadat je geland bent.

In de tussentijd heb ik Melbourne en het hele zuidereiland van Nieuw Zeeland gezien. Heb ik in een tent op de top van de auto geslapen. Had onze auto een nogal extreem uiterlijk [lees vreemde teksten aan de buitenkant ].  Heb ik een paar filmlocaties van Lord of the Rings gezien. Waarvan een deel (Glenorchy) te paard! Is mijn telefoon kapot gegaan. Heb ik mijn reisgenootje, Cat, aangespoord uit een vliegtuig te springen. Heb ik Kiwi's in het echt gezien, helaas niet in het wild. Ben ik op zoek gegaan naar goud. Beetje nat geworden terwijl we een cruise hadden en onder een enorme waterval eindigde in Milford Sound. Ben ik op het zuidelijkste puntje van het zuidereiland geweest, of te wel, zuidelijker dan dit zal ik waarschijnlijk nooit komen. Of ik moet naar de zuidpool gaan...   Heb ik een walvis gezien! Werden we blij met de kleinste dingen [lees een wc die doorspoelt, een warme douche]. Ooh en niet te vergeten, de meest bijzondere en photoshop ogende uitzichten gehad.

Dit is een hele snelle opsomming van een hoop leuke dingen die ik heb gedaan. Ik ga m'n best doen om het allemaal wat uitgebreider te beschrijven, maar daar gaat waarschijnlijk een beetje tijd in zitten.

Dus over een paar daagjes ben ik weer in Nederland en is het tijd om me voor te bereiden op de volgende trip, Roodtrip in Canada! Maar eerst wordt het even bijkomen van mijn drie maanden weg en quality time met familie en Milo.

Thea

Ha Kelly wat heb jij een mooie reis gemaakt. En wat fijn dat je ook weer graag naar huis komt. Een hele goede reis en tot gauw. X😙