kellyhendrikx.reismee.nl

City tour Sydney

Mijn idee was om vandaag lekker uit te slapen om bij te komen van het surfen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan met vijf kamergenoten. Een aantal stonden rond een uur of zeven op en waren niet bepaald stil. Dus om 08.00 uur ben ik toch maar opgestaan om beneden een ontbijtje te gaan halen. Terwijl ik zit te eten komt er een meisje bij zitten, ze is gisteravond laat aangekomen en kent Sydney nog niet zo goed. Ik vertel haar mijn plannen over de city tour en zo is het plan ontstaan om samen te gaan. Om 10.00 uur treffen we elkaar bij de receptie en gaan samen op zoek naar de startlocatie van de tour. Zo zie je maar hoe makkelijk het is om leuke mensen te leren kennen. De city tour brengt ons in ruim 2,5 uur door heel Sydney met als hoogtepunt The Opera House en de Sydney Harbour Bridge. Terwijl we teruglopen naar ons hostel besluiten we morgen ook samen naar Manly Beach te gaan. Onze gids geeft als tip om op tijd te vertrekken aangezien iedereen gebruik wilt maken van het goedkope reistarief voor het OV.

Dus morgen wordt het een dagje strand, kleine marktjes afstruinen en misschien als ik het mentaal aankan in de zee zwemmen :p Ik heb namelijk liters aan zout zeewater binnen gekregen deze week. Voor maandag moet ik nog plannen maken, maar maandagavond ben ik van plan verder te gaan reizen. Waar naartoe weet ik nog niet precies, in ieder geval wel richting noordoost en Byron Bay.

Anita

Vogelhuisjes?!?